eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak traktują klientów w mbanku › Re: Jak traktują klientów w mbanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news2.icm.edu.pl!uw.
    edu.pl!newsgate.cistron.nl!news.tele.dk!news.tele.dk!small.news.tele.dk!newsfee
    d.icl.net!newsfeed.fjserv.net!newsfeed00.sul.t-online.de!newsfeed01.sul.t-onlin
    e.de!t-online.de!195.34.132.50.MISMATCH!newsfeed01.chello.at!news.chello.at.POS
    TED!53ab2750!not-for-mail
    From: "robert" <r...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <br7ki2$fqs$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Jak traktują klientów w mbanku
    Lines: 33
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Message-ID: <J2MBb.215796$361.11285@news.chello.at>
    Date: Wed, 10 Dec 2003 21:16:25 GMT
    NNTP-Posting-Host: 62.179.70.121
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    X-Trace: news.chello.at 1071090985 62.179.70.121 (Wed, 10 Dec 2003 22:16:25 MET)
    NNTP-Posting-Date: Wed, 10 Dec 2003 22:16:25 MET
    Organization: Customers chello Poland
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:272950
    [ ukryj nagłówki ]

    > 2 grudnia wysłałem im tą umowę poleconym, ale dzisiaj (10.12) powiedziano
    mi,
    > że jeszcze umowy nie ma.

    Ja mialem podobdny przypadek - bankomat zatrzymal mi karte, wiec musialem
    sobie wyrobic nastepna. Na szczescia ja dostalem do domu ten aneks do umowy
    zwiazany z wejsciem w zycie Ustawy .....
    Bez otrzymania przez Bank podpisanego Aneksu, nie mogla przyjac zamowienia
    na nowa karte .... (system im tego nie przyjmowal)
    Wyslalem zwyklym listem podpisany aneks w niedziele, do piatku go jeszcze
    nie otrzymali (twierdzili, ze poczta zastrzega sobie 10 dni na dostarczenie
    zwyklej przesylki), wiec zadzwonilem do nich 10 dnia, z nastawieniem, ze jak
    go jeszcze nie maja, to rozkrece tam siwy dym.
    Oczywiscie jak zadzwonilem, Aneks nie byl jeszcze zarejestrowany, ale mLinka
    "wziela mnie na hold", sprawdzila, przeprosila ze musialem czekac, i
    powiedziala za Aneks jest juz w Banku, tylko jescze nie zarejestrowany. Ale
    przyjmnie ode mnie zamowienie na nowa karte.

    I co ja mam teraz zrobić, jeśli na gwałt potrzebuję kasy z mego konta?.
    Mi radzili przelac srodki na inny rachunek, jak stwierdzilem, ze nie
    posiadam bo mi nie potrzebne 2, nie mieleli zadnych argumentow...
    Na szczescie mam jeszcze karte kredytowa ....

    >Pewnie jak ta umowa wreszcie do nich dotrze, będą mi przez kolejne 2
    tygodnie wysyłać nową kartę.

    Do mnie karta dotarla 3 dnia po przyjeciu zamowienia przez Bank. Cala ta
    "operacja" od wyslania Aneksu do otrzymania nowej karty trwala w moim
    przypadku 2 tygodnie ...

    Robert


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1