  • Data: 2018-03-03 03:03:52
    Temat: Re: Jak to jest z tymi przelewami
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 1...@4...net

    > Ciekaw jestem - jakby tak powyzsze zlecic terminowo na jutro,

    Terminowo zlecałem z Optimy w Polskę via konto w Paribasie.
    Bezproblemowo. Konto w Paribasie warto otworzyć, albowiem:

    - z Optimy nie można lać w dowolne miejsce, ale można niemal
    bezzwłocznie lać do Paribasu, także z odroczeniem

    - za przelewy telefoniczną aplikacją Paribas płaci
    (do 300 pln rocznie)

    - za założenie konta w Paribasie można zgarnąć wisienki
    (ja nie otrzymałem, ale pośrednikiem nie była Agora)

    - Paribas rozstrzygnął konflikt tabletowy na korzyść
    swych klientów

    W Paribasie zapytałem o opłaty związane z kartami...
    Paribas odparł, że i owszem, ;) opłaty są, ale wymienił
    sytuacje, które (IMO) mnie nie dotyczą...

    Na razie Paribas, obok Inteligo, Millennium i Citi, to
    banki rozsądnie pracujące i szanujące swych klientów.

    Może kiedyś pokuszę się o zestawienie moich ocen. :)

    -=-

    BTW -- Getin informuje o ,,nowościach środkowych'',
    ale chyba tylko na początku. Mille (od niedawna)
    informuje o oprocentowaniu Profitu i (od dawna)
    przypomina o nadchodzącym/zbliżającym_się kresie lokaty...

    IMO bank, aby być bankiem, nie może kraść pieniędzy z konta swego klienta. :)
    Niestety BZWBKKBSg jest zbyt mocno związany z osobą obecnego premiera rządu RP.

    Niedawno ów premier wcielił się nawet w postać sędziego lub wróżbity -- wróżył
    albowiem, jakie będą wyroki sądowe RP oparte o kontrowersyjną ustawę dotyczącą IPN.

    BTW IPN... Ostatnio w Polsce przybywa pomników Lecha Kaczyńskiego,
    czyli Pamięć Narodowa funkcjonuje... Dlaczego więc pomniki dotyczące
    Bitwy Warszawskiej (ponoć niesamowicie ważnej w dziejach całego świata)
    są w Polsce aż tak mocno zaniedbane?...

    Co do obłędu premiera Morawieckiego -- nie tylko on jeden kroczy dumnie tą drogą. :)
    Znam Polaków twierdzących, iż holokaust żydów przygotowali i wcielili w życie
    (wyposażaniem/sfinansowaniem AHitlera) amerykańscy żydzi, aby... nie tracić
    forsy na wzbogacanie europejskiej (głównie polskiej) biedoty żydowskiej...

    Cieszę się tym, że ludzie obdarzeni autorytetem użyli oficjalnie określeń takich
    jakich ja używam w takich sytuacjach -- 'obłęd'...

    Mnie ludzie ,,światli'' wykładali (oczywiście -- merytorycznie, naukowo i
    profesjonalnie)
    holokaust europejskich żydów jako efekt świadomych działań amerykańskich żydów...

    (rzekomo amerykańscy żydzi wstydzili się swych biednych krewnych
    z Europy -- i albo musieli wesprzeć finansowo biednych krewnych,
    albo pozabijać tychże krewnych, aby nie ,,świecić oczami''...)

    Ja takie nauki określałem od dawna właśnie jako -- obłędne...
    Zachowanie BZWBKKBSg -- także...
    Jaki pan, taki jego kram...

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,