  • Data: 2010-03-28 19:41:51
    Temat: Re: Jak to jest ( po zamkni�ciu konta w banku )?
    Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Sprawa opisana przez kolegę skojarzyła mi się z następującą:
    http://biznes.interia.pl/podatki/aktualnosci/news
    /urzedniczka-kontroli-skarbowej-podejrzana-o-kradzie
    z-ponad,1454384,4211

    może jestem nadpodejrzliwy, ale niepodbijanie NIP-3 i NIP-1
    miałoby wtedy konkretny sens: urzędnik robi wałki,
    wprowadzając różne lewe dokumenty do systemu i wysyłając
    wiele małych zwrotów na swoje rachunki bankowe, a a razie
    czego panuje nad sytuacją, bo wprowadza właściwy poprawny
    dokument i koryguje pojedynczą sytuację, aby wałek nadal
    mógł trwać. W interesie nieuczciwego urzędnika mogłoby
    leżeć utrudnienie udokumentowania które deklaracje zostały
    naprawe złożone przez podatnika a które sfałszowane. Brak
    pieczatki "jako zasada działania" ludzie przełkną dość łatwo
    jako przejaw głupoty czy niekompetencji urzędniczej i nawet
    nie pomyślą że ktoś robił wałek.