  • Data: 2010-04-03 13:03:01
    Temat: Re: Jak to jest ( po zamknięciu konta w banku )?
    Od: Tomaszek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-28 22:39, witek pisze:
    > ty to masz szczęście,
    > ja od trzech lat nie mogę się doprosić zwrotu na konto.
    > Mimo, że nip-3 wypelnilem, zawsze przylazi listonosz i zawsze go do
    > diabła odsyłam.
    > Bede musial kiedys po tą kasę do nich osobiście iść.

    No wiesz. Ja muszę po 3 miesiącach do nich jechać. I zawsze jest
    problem, bo oni nie mają w kasie już grubszych pieniędzy i dostaję ponad
    500zł w jakiś banknotach po 10 i 20zł;) Teraz złożyłem NIP-3 za
    potwierdzeniem, babka podała mi numer konta, który oni mają wpisany;)
    Wpisałem, zaznaczyłem kwadracik rezygnacja itd. itp.;) Zobaczymy;) Może
    tym razem się uda, bo jak nie to znów będę musiał walizkę na 500zł brać;)

    > a to nie twój problem kto dostanie. tylko trzymaj potwierdzoną kopię
    > tego nip-3, ze skladales rezygnacje. US bedzie o te pare zlotych w placy
    > jak bedzie musial oddac dwa razy i to jeszcze z odsetkami za kilka lat.

    Jak już zostało dowiedzione tu w tym wątku - numer konta jest raz na
    zawsze "uwalony" więc zwrot wraca do nich i czeka na mnie. Żeby chociaż
    zadzwonili, napisali maila ( podałem w NIP-3 ) to nic!! Czekają, może
    zapomnę;)