  • Data: 2010-03-28 20:39:51
    Temat: Re: Jak to jest ( po zamknięciu konta w banku )?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Tomaszek wrote:

> [...]
    > zwrot podatku już drugi rok nie przychodzi w terminie 3 miesięcy do daty
    > złożenia PITa, więc jadę do nich, a oni z miną uśmiechniętego pajaca
    > informują mnie, że wysłali na konto ( którego nie mam ) 3 tygodnie temu
    > i przelew wrócił z adnotacją, że konto nie istnieje. Więc jak po raz
    > kolejny jak idiota ( tj. obywatel ) wypełniam NIP-3 i za namową pani z
    > okienka dołączam info, ze proszę o usunięcie numeru konta z systemu. I
    > przynosi to zerowy efekt.Dopóki nie podałem numeru konta zwroty podatku
    > przychodziły przekazem pocztowym na adres domowy, ale weź się człowieku

    ty to masz szczęście,
    ja od trzech lat nie mogę się doprosić zwrotu na konto.
    Mimo, że nip-3 wypelnilem, zawsze przylazi listonosz i zawsze go do
    diabła odsyłam.
    Bede musial kiedys po tą kasę do nich osobiście iść.

    > O to, co im zrobić, jak mój zwrot podatku dostanie kto inny, zapytam na
    > pl.soc.prawo;) Mnie interesuje, czy mój numer konta może dostać w
    > przyszłości ktoś inny. W świetle ostatnich jaj z łojcem dr i mbankiem,
    > gdzie okazało się, że dla banku istotny jest tylko numerek, zaczynam się
    > obawiać, że zwrot może do mnie przy nieszczęśliwym zbiegu okoliczności
    > nie dotrzeć....
    >
    > Proszę mądre głowy o wypowiedzenie się w temacie;)

    a to nie twój problem kto dostanie. tylko trzymaj potwierdzoną kopię
    tego nip-3, ze skladales rezygnacje. US bedzie o te pare zlotych w placy
    jak bedzie musial oddac dwa razy i to jeszcze z odsetkami za kilka lat.