  • Data: 2010-03-29 18:19:04
    Temat: Re: Jak to jest ( po zamknięciu konta w banku )?
    Od: Tomaszek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jak rozumiem potwierdzony NIP-3 z lat poprzednich masz?

    Nie. składałem tylko w jednym egzemplarzu, ale teraz już tak nie będę
    robił. Zresztą pójdę do okienka to się dowiem czy mają mój numer konta
    czy nie. Jak mają to złożę NIP-3 za potwierdzeniem.W polu NIP-3 jest
    kwadracik "Rezygnacja" Jadę tam do tego bur...u jutro złożyć NIP-3 i
    PIT-37. PIT-37 podbiją bez łaski, a czy NIP-3 - zobaczymy.... Ksero już
    mam i jednego i drugiego.

    > To już nie składaj kolejnych tylko wezwanie do zapłaty kwoty zwrotu
    > wraz z odsetkami za zwłokę.

    W ich mniemaniu ( rok temu ) zwłoki nie było bo oni wysłali zwrot w
    terminie, a wina moja bo mają mój nieaktualny numer konta;) Ja wiem, że
    nie mam z nimi szans:(