    From: "bwwald" <b...@w...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inwestowanie bez podatku
    Date: Thu, 12 Jun 2003 09:18:35 +0200

    Użytkownik "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bc7k11$cc9$1@inews.gazeta.pl...
    > Co o tym myślicie?
    > Może gdzieś jest błąd w moim rozumowaniu?
    1) W pdanym przez Ciebie funduszu możesz wiedzieć ile będą warte jednostki
    uczestnictwa w chwili odkupienia ale w innych już nie koniecznie. Może
    okazać się że zapłacisz 20 groszy podatku od 50 groszy bo był wzrost
    wartości uczestnictwa.
    2) Każde odkupienie jednostki to czas spędzony przy komputerze itd. Czas to
    pieniądz, więc zastanów się czy warto dla kilkudzięsieciu groszy tracić
    sporo czasu.

    > Czy można wykonać takie zlecenie w serwisie transakcyjnym(minimalna kwota
    > odkupienia?) mBanku?

    Tak, ale do czasu kiedy ktoś sie nie zorientuje, że zbyt dużo traci na tym
    bank (TANy informacje Fundusz-bank). Możesz okazać się klientem działającym
    na jego szkodę i bank rozwiąże z Tobą umowę. ;)

    > Czy taka transakcja -ad.4 nie będzie obciążona podatkiem?

    Nie powinna być. Z drugiej strony, patrząc na sposób obliczania podatku
    przez niektóre banki, nie jestem pewien, czy wszystkie fundusze również
    obliczaja poprawnie.

    >CZY TO JEST ZGODNE Z
    > PRAWEM???!!!
    Tak.