  • Data: 2004-03-09 08:20:17
    Temat: Re: Inteligo próbuje mnie naciągnąć :-(
    Od: "P.Sperling" <s...@k...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja bym nie popuscil - racja jest po twojej stronie. Rowniez przychylam sie,
    ze nalezy wystapic o odszkodowanie. Przypomina mi sie moja batalia z WBK.
    Upraszczajac sprawe, zlozylem dyspozycje sprzedazy akcji w Biurze
    Maklerskim WBK, pojechalem na stypendium do USA, a po powrocie z
    oslupieniem stwierdzilem, ze akcje caly czas posiadam, tyle ze one sa warte
    sa 40% mniej niz przed wyjazdem. Moze to idiotyczne, ale nie bawilem sie w
    przepychanki, ale napisalem od razu do Ksenia, ktory wtedy (nie wiem czy
    teraz tez) stal na czele WBKu. O dziwo, odpowiedz dostalem nieco ponad
    tygodniu i to odpowiedz, ze mam racje. Sprawa skonczyla sie polubownie oraz
    usciskiem dloni prezesa. Nie chodzilo mi o jakies pieniadze (wiem, moze
    glupio zrobilem), ale przede wszystkim o zadoscuczynienie.

    Moze uderzyc do arbitra bankowego? To taka luzna mysl.

    z pozdrowieniami,
    Przemyslaw Sperling