  • Data: 2004-03-09 17:46:55
    Temat: Re: Inteligo próbuje mnie naciągnąć :-(
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    evelyna wrote:

    > Dobry pomysl, tylko, ze to uderzy Bogdana jeszcze bardziej po
    > kieszeni. Rozpatrzenie sprawy przez arbitra, kosztowalo bedzie
    > Bogdana dodatkowe 50 zl.
    > Takie maja oplaty.
    > Poza tym o ile mnie pamiec nie myli, najpierw trzeba sie wykazac, ze
    > samemu probowalo sie sprawe sporna z bankiem wyjasnic, ale bank
    > stanal okoniem, no i ze ponioslo
    > sie szkody finansowe na min. 800 zl (chyba, ale moge sie mylic).

    Akurat arbiter tu się na nic nie zda, bo trzeba określić wysokość szkody - a
    PKO BP dopiero próbuje mnie naciągnąć a i to nieudolnie ;-).
    Zadośćuczynienie za szkody moralne (znaczy się za to że mnie wkurzyli) to
    AFAIK tylko w sądzie cywilnym - a nie będę się sądził z warszawską
    instutucją przez dwie instancje.
    Mam raczej zamiar nabruździć im korespondencyjnie. Na pewno GIODO bo tu
    wykroczenie jest IMHO ewidentne. Myślę jeszcze o prasie (Rzepa i GW lubią
    takie historyjki).

    Bogdan B.