eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo padło. › Re: Inteligo padło.
  • Data: 2006-10-25 20:33:15
    Temat: Re: Inteligo padło.
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "witek" <w...@s...gazeta.pl.invalid> wrote in message
    news:ehogal$ai8$9@inews.gazeta.pl...
    >
    > W ciągu kilku minut, to ty nawet nie zdążysz się dowiedzieć co się
    > stało, żeby podjąć jakąkolwiek decyzję.
    >

    Z wdrozeniem planu awaryjnego nie czeka sie, az ustali sie czy kabel zostal
    przeciety, czy moze operatorowi wylaczyli prad bo nie zaplacil rachunku
    (oczywiscie operator powinien miec swoj plan awaryjny). Telefony nie
    dzialaja -> zostaje uruchomiony plan awaryjny dla call center. Nie ma pradu,
    wlaczne jest zasilanie awaryjne dla krytycznych systemow i zostale wdrozony
    plan awaryjny aby przez wyczeraniem sie akumulatorow miec dostep do energii.

    >
    > No to w sumie zobacz na grupie datę pierwszego postu, że nie działa i
    > datę postu kiedy ktoś napisał,że działa i policz ile czasu upłynęło.

    2h40. Do przezycia, ale nie sadze zeby odrazu po minucie pojawil sie post,
    ze nie dziala.... ;)

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1