eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo padło. › Re: Inteligo padło.
  • Data: 2006-10-26 06:00:18
    Temat: Re: Inteligo padło.
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "witek" <w...@s...gazeta.pl.invalid> wrote in message
    news:ehoqq3$lhn$1@inews.gazeta.pl...
    > >
    > To nie pożar.
    > Jak coś pada po stronie operatora to się najpierw do niego dzowni i
    > wyjaśnia, dlaczego coś nie działa, jak długo potrwa naprawa i czy wogóle
    > cała awantura jest tego warta jeśli przerwa będzie trwała np 15 minut.
    >

    A jak dostawca powie, ze bedzie trwalo 15 min, a po 15 min okaze sie, ze
    potrwa jeszcze 2-3 godziny? Gdybys w taki sposob podchodzil do soprawy to
    ciagle bys mial jakies "awarie".

    > Jeśli coś padło w środku to to też trzeba najpierw znaleźć. i pomyśleć
    > co i gdzie przepinamy.

    po to jest plan awaryjny i jego testy zeby nie bylo trzeba tracic czasu na
    myslenie o tym co mozna zrobic, tylko o tym wiedziec.

    >
    > To wszystko zajmuje czas. Dostępu do serwerów nie ma ot pierwszy z
    > brzegu admin. Fizyczny dostep do maszyn nie jest taki prosty.
    >

    Zawsze taka osoba powinna byc pod reka, a serwery zlokalizowane co najmniej
    w 2 miejscach.

    > >
    > A skąd wiesz że post mówiący, że działa pojawił się od razu jak zaczęło
    > działać?

    Nie wiem, ale z doswiadczenia wiem, ze zajmuje to mniej czasu, niz
    pojawienie sie posta o tym ze nie dziala.

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 26.10.06 06:28 witek
  • 26.10.06 17:28 MK

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1