    From: m...@t...pl (Moth)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo opłaty
    Date: 12 Feb 2002 04:02:03 -0800

    Maciej <m...@a...skrzynka.pl> wrote in message
    news:<slrna6a1jf.30ua.m.domagalski@alpha.home.ostrow
    .pl>...

    > No coz jesli jest konkurencja i mozna zupelnie gdzie indziej swoje
    > pieniazki ulokowac to nie wiem czy taka polityka banku na dluzsza mete cos
    > sie zda eehh. Po prostu masz wybor
    >
    > 1. Zlikwiduj konto
    > 2. Trzymaj taka ilosc gotowki, aby nie ryzkowac jej np utraty (kto wie?:)
    > 3. Obserwuj poczynania danego banku ...
    >

    > I to wszystko ...
    >
    > Maciej

    To wszystko jakies pieniactwo, banki internetowe nie powstaly po to
    zeby byc za darmo, tylko zeby latwo sie z nich korzystalo.
    Czy to mbank czy inteligo liczy sie predzej czy pozniej zwrot kasy,
    przeciez te banki nie stoja na klastrze ze 100X486 + linux tylko na
    drogim sofcie, a jak ktos szczypie sie ze zl miesiecznie to niech
    wsiada w autobus za 2,4 i do rotundy do znanego potentata z dziedziny
    bankowosci 1,5 godziny czekanie i jak ktos w kolejce nnie zap....li ci
    portfela to napotykasz sie na pania ktora jest juz tak zmeczona swoja
    praca ze ma cie.....:)