    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Inteligo] Wyplata w POS
    Date: 09 Nov 2003 20:33:33 +0100
    Sender: k...@d...pm.waw.pl

    "Glenn" <g...@g...pl> writes:

    > Podstawy są typu "dedukcyjnego" - myslałam, że Ty przedstawisz coś o czym
    > nie wiem.

    Czyli zakladam, ze o tym co napisalem wiedzialas.

    > A teraz do rzeczy: wątek jest o wypłacie gotówki w pos, który
    > znajduje się w banku. Najczęściej w posie bankowym wypłaca się kwoty większe
    > niż te, które są dostępne przez bankomat. Tymczasem limit 10k na taki pos
    > nie wydaje się być prawdziwym, bo nie jest to kwota tak porażająca, żeby nie
    > można jej było wypłacić za jednym razem.

    Podobnie jak ta kwota nie jest tak porazajaca, by nie dalo sie jej
    zaplacic w sklepie.

    > Ty natomiast odsyłasz mnie do
    > aklajera z pytaniem o posy sklepowe, choć wcześniej jako argument podałeś
    > jakąś mityczną "instrukcję"!

    Nie mityczna, a instrukcje dla sklepu - wiec chyba dobrze Cie skierowalem?
    Niestety nie wiem jak wyglada to w banku, nie jestem bankiem i raczej
    trudno byloby uwierzyc gdybym powiedzial ze jestem.

    > Co to ma do rzeczy? ATSD gdyby posy sklepowe
    > miały limit transakcji 10k to ciekawe jakbyś kupował lepszy sprzęt RTV, np?

    Latwo sprawdzic: wystarczy pojsc z karta, ktora nie dostanie autoryzacji
    na taka kwote i probowac kupic cos drozszego.

    Byc moze sklepy sprzedajace takie rzeczy maja wiekszy limit, byloby to
    logiczne.

    > Toteż o ile nie widziałeś na własne oczy przywoływanej "instrukcji" to nadal
    > twierdzę, że są to bzdury (limit 10k).

    Moze sprobuj wydedukowac co wynika z tego, ze nie sa to bzdury w odniesieniu
    do sklepow (a taka instrukcje widzialem), i ze pracownik banku (nie
    bedacy zapewne sprzedawca w sklepie) twierdzi ze u niego tez jest taki
    limit.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH