    From: "Glenn" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Inteligo] Wyplata w POS
    Date: Sun, 9 Nov 2003 12:56:15 +0100

    > Chetnie zobacze jakies Twoje podstawy, bo o ile moje mozna uznac za
    > zwiazane z konkretna sytuacja lub nie (przeciez nie twierdze ze
    > wszystkie terminale maja jednakowy limit, a tylko ze nie jest to
    > niemozliwe), o tyle Twoich argumentow to na razie nawet sladu nikt
    > nie widzial.

    Podstawy są typu "dedukcyjnego" - myslałam, że Ty przedstawisz coś o czym
    nie wiem. A teraz do rzeczy: wątek jest o wypłacie gotówki w pos, który
    znajduje się w banku. Najczęściej w posie bankowym wypłaca się kwoty większe
    niż te, które są dostępne przez bankomat. Tymczasem limit 10k na taki pos
    nie wydaje się być prawdziwym, bo nie jest to kwota tak porażająca, żeby nie
    można jej było wypłacić za jednym razem. Ty natomiast odsyłasz mnie do
    aklajera z pytaniem o posy sklepowe, choć wcześniej jako argument podałeś
    jakąś mityczną "instrukcję"! Co to ma do rzeczy? ATSD gdyby posy sklepowe
    miały limit transakcji 10k to ciekawe jakbyś kupował lepszy sprzęt RTV, np?
    Toteż o ile nie widziałeś na własne oczy przywoływanej "instrukcji" to nadal
    twierdzę, że są to bzdury (limit 10k).

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn