  • Data: 2003-10-18 12:29:45
    Temat: Re: Inteligo
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. To co wyżej, czyli czy można wypłacać bez prowizji w bankomatach
    > PKO BP?

    Tak

    > 2. Czy można wypłacać kartą Inteligo w bankomatach Euronetu bez
    > prowizji?

    Nie. Acz nie jest najgorzej, bo we wszystkich bankomatach nie-PKOBP
    jest stała prowizja 4.50 niezależnie od kwoty.

    > 3. Czy można kartą Inteligo płacić na stacjach benzynowych itp bez
    > prowizji?

    Tak. Dodatkowo daje się tą kartą płacić w wielu sklepach
    internetowych, co wśród kart płaskich nie jest częste.

    > 4. Czy można w odziale PKO BP wpłacić żywą gotówkę na konto Inteligo
    > bez płacenia prowizji.

    Tak

    > 5. Czy to że w tej chwili mam konto w PKO BP daje mi lepszą pozycję
    > przy zakładaniu Inteligo?

    Nie sądzę, zresztą nie wiem co ta lepsza pozycja miałaby oznaczać...

    > 6. Jakie opłaty poniosę przy zakładaniu konta? Bo chyba za kuriera z
    > umową, za prowadzenie konta, za kartę? Za co jeszcze?

    Za kuriera nie płacisz, za prowadzenie nie płacisz o ile masz w ciągu
    miesiąca średnio >= 100 zł na koncie (jeśli konta używasz jest to
    praktycznie pewne), za kartę 1.50 miesięcznie ale zdaje się że na
    początku przez jakiś czas jest darmowa.

    Główny koszt w inteligo to przelewy - 99 groszy za każdy przelew
    zewnętrzny.