  • Data: 2006-06-16 21:13:34
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "Bard" <y...@p...skasuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesteś genialny.
    > Konsulatanom w inteligo nie wierzysz, ale jak ci jakiś podpity z pod budki
    > z piwem rzuci coś pod nosem, to jesteś cały szczęśliwy.

    Nie mowilem, ze nie wierze konsultantom inteligo, tylko ogolnie
    konsultantom, a to roznica... generalnie wszedzie jest podobnie i ludzie po
    czesto parogodzinnym przeszkoleniu sa rzucani na infolinie itp. Sam wiele
    razy zostalem wprowadzony w blad (zeby nie bylo niedomowien - nie w
    inteligo).
    Poza tym pytalem sie, czy ktos nie przerabial czegos podobnego... zalezy mi
    na uzyskaniu tego samego nr-u konta...
    W kazdym razie konsultant stwierdzil, ze sie nie da.

    pozdrawiam
    Bard