  • Data: 2014-04-23 22:33:02
    Temat: Re: IKE
    Od: niko <k...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 23.04.2014 21:47, Krzysztof wrote:> Chyba jedyna oferta bankowego IKE warta
    zainteresowania, inne ktore podales w
    > tabeli ponizej 3% nie maja sensu, gdyz zwykle lokaty mozna poszukac na 3,6-3,7%,
    > ktore po podatku dadza ok 3% netto.

    Na to wygląda. W sumie dwie oferty Millenium (4%/0,81=4,9%) i SKb (6,4/0,81=7,9%).

    W pewnym momencie przy odnawianiu obligacji zauważyłem, że to się robi bez sensu
    gdy obniżyli marże z 3 na 1,5%.

    Tak myślę albo jeden z tych banków. Tylko SKb mi osobiście nie po drodze bo
    najbliżej 300km ;] ale...

    I też tak myślę nad obligacjami korp...

    JM