  • Data: 2014-04-23 21:47:05
    Temat: Re: IKE
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "niko" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    On 23.04.2014 02:11, Tomasz Chmielewski wrote:>
    > Na tym tle dosc ciekawa oferte ma SK bank:
    >
    > http://skbank.pl/pl/oferty/dla_ciebie/rachunki_oszcz
    ednosciowe/ike-270.html

    > Lp. Rodzaj rachunku Oprocentowanie zmienne
    > 1. Indywidualne Konto Emerytalne 6,40 %

    Dziękuję za wiadomość. Zaktualizowałem tabelkę i opracowanie.

    Szkoda, że oferty BS są tak bardzo rozproszone.
    Chyba jedyna oferta bankowego IKE warta zainteresowania, inne ktore podales
    w tabeli ponizej 3% nie maja sensu, gdyz zwykle lokaty mozna poszukac na
    3,6-3,7%, ktore po podatku dadza ok 3% netto.