  • Data: 2007-03-03 20:52:23
    Temat: Re: Hurra!
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news> szukaj wiadomości tego autora

    Biod wrote:

    > Przelew z PKO był w złotówkach eliksirem, więc w mbanku założyli do
    > przyjęcia przelewu konto techniczne w PLNach, następnie z tego konta
    > ręcznie dokonali spłaty całkowietej kredytu. Taki jest mój scenariusz,
    > choć mogę się mylić.

    Mylisz sie :) Dokladnie jak to wygladalo opisalem w swoim pierwszym
    poscie. Ale specjalnie dla Ciebie ;) jeszcze raz w skrocie: nie wiem czy
    utworzyli konto techniczne czy nie, ale na pewno utworzyli tymczasowe
    ekonto, o numerze innym niz tego konta technicznego i z tego konta
    dokonali splaty kredytu. W miedzy czasie gdybym chcial byc zlosliwy to
    moglem dokonac przelewu kasy z tego konta na jakies inne, bo normalnie
    mialem to konto widoczne w systemie i moglem na nim wykonywac operacje
    wlacznie z przelewami dowolnymi.

    Jarek