eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki Historia błędnych pinów w Millenium - paranoja!Re: Historia błędnych pinów w Millenium - paranoja!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-
    for-mail
    From: "kroko" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Historia błędnych pinów w Millenium - paranoja!
    Date: Tue, 23 Mar 2004 11:42:09 +0000 (UTC)
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <c3p7qh$49v$1@inews.gazeta.pl>
    References: <c3ov95$t02$1@inews.gazeta.pl> <c3p2e3$c3c$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dorado.prokom.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1080042129 4415 172.20.26.235 (23 Mar 2004 11:42:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Mar 2004 11:42:09 +0000 (UTC)
    X-User: krokodylowy
    X-Forwarded-For: 10.4.7.103, unknown
    X-Remote-IP: dorado.prokom.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:291561
    [ ukryj nagłówki ]

    > Jesli nie zatrzegles wczesniej karty to nowa dostajesz z tym samym numerem
    > (dziwne, zeby z innym - nie chcialbym byc co jakis czas zmuszany do
    > zmieniania wszystkich dyspozycji DD).

    Bank wznawia kartę automatycznie. Na przestrzeni ostatnich 10 lat Bank
    Gdański zawsze wznawiał kartę z nowym numerem i wszystko było OK.
    Wznawianie z tym samym numerem jest niebezpieczne bo ktoś kto parę lat temu
    spisał dane z twojej katy mógłby je teraz wykorzystać przesuwając tylko datę
    o dwa lata.


    >Takze licznik zle wpisanych PINow, ktory znajduje sie w systemie a nie na
    >karcie, jest "wieczny". Zeruje go tylko prawidlowo wpisany PIN (dzwine, zeby
    >sie kasowal po jakims czasie, bo byc moze pojawiliby sie jacys "cierpliwi"
    >zlodzieje kart).
    Nie wiem skąd twój pomysł na licznik pinów na karcie, przecież to nonsens.
    Sęk w tym że systemie Millenium licznik nie jest kasowany po prawidłowym
    podaniu PINu. Wiem bo w międzyczasie realizowałem różne udane transakcje.
    Rozwiązaniem byłoby ostrzeganie prawidłowo zalogowanego użytkownika i
    proponowanie mu zmiany PINU jeśli licznik błędów =2.

    Kiedyś można było pomylić się nie więcej niż dwa razy dziennie i komu to
    przeszkadzało? Jak ktoś ma talię kart to o pomyłki nietrudno.








    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1