eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki Historia błędnych pinów w Millenium - paranoja!Re: Historia błędnych pinów w Millenium - paranoja!
  • Data: 2004-03-23 11:42:09
    Temat: Re: Historia błędnych pinów w Millenium - paranoja!
    Od: "kroko" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Jesli nie zatrzegles wczesniej karty to nowa dostajesz z tym samym numerem
    > (dziwne, zeby z innym - nie chcialbym byc co jakis czas zmuszany do
    > zmieniania wszystkich dyspozycji DD).

    Bank wznawia kartę automatycznie. Na przestrzeni ostatnich 10 lat Bank
    Gdański zawsze wznawiał kartę z nowym numerem i wszystko było OK.
    Wznawianie z tym samym numerem jest niebezpieczne bo ktoś kto parę lat temu
    spisał dane z twojej katy mógłby je teraz wykorzystać przesuwając tylko datę
    o dwa lata.


    >Takze licznik zle wpisanych PINow, ktory znajduje sie w systemie a nie na
    >karcie, jest "wieczny". Zeruje go tylko prawidlowo wpisany PIN (dzwine, zeby
    >sie kasowal po jakims czasie, bo byc moze pojawiliby sie jacys "cierpliwi"
    >zlodzieje kart).
    Nie wiem skąd twój pomysł na licznik pinów na karcie, przecież to nonsens.
    Sęk w tym że systemie Millenium licznik nie jest kasowany po prawidłowym
    podaniu PINu. Wiem bo w międzyczasie realizowałem różne udane transakcje.
    Rozwiązaniem byłoby ostrzeganie prawidłowo zalogowanego użytkownika i
    proponowanie mu zmiany PINU jeśli licznik błędów =2.

    Kiedyś można było pomylić się nie więcej niż dwa razy dziennie i komu to
    przeszkadzało? Jak ktoś ma talię kart to o pomyłki nietrudno.








    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1