eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu › Re: [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
  • Data: 2012-10-27 20:35:27
    Temat: Re: [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
    Od: móżyn <b...@a...email> szukaj wiadomości tego autora

    [sas] napisał:

    > Czy ktoś z Was z powodzeniem wypowiedział umowę z GO, a mimo to w
    > dalszym ciągu może zalogować się do ichniejszego systemu? Bo nie wiem,
    > czy się martwić, czy też tak powinno być :)
    > [sas]

    W GO nie, ale zamykałem w Getinie naziemnym i było podobnie. Przez
    jakiś czas po zamknięciu mogłem się zalogować na konto, oczywiście bez
    możliwości zrobienia czegokolwiek. Potem login stał sie nieaktywny
    zupełnie. Trwało to kilka miesięcy, nie wiem dokładnie ile, bo
    przestałem sprawdzać po kilku tygodniach i sprawdziłem dopiero po
    dluższym czasie.