eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu › Re: [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
  • Data: 2012-10-29 08:19:02
    Temat: Re: [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
    Od: móżyn <b...@a...email> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    wiatrak napisał:
    >
    >> W GO nie, ale zamykałem w Getinie naziemnym i było podobnie. Przez
    >> jakiś
    >> czas po zamknięciu mogłem się zalogować na konto, oczywiście bez
    >> możliwości zrobienia czegokolwiek. Potem login stał sie nieaktywny
    >> zupełnie. Trwało to kilka miesięcy, nie wiem dokładnie ile, bo
    >> przestałem sprawdzać po kilku tygodniach i sprawdziłem dopiero po
    >> dluższym czasie.
    >
    > Konto w Getinie naziemnym zlikwidowałem w marcu 2010. Czyli dwa i pół
    > roku temu. Postanowiłem dzisiaj sprawdzić jak to jest u mnie.
    > Zalogowałem się bez problemu i nawet przyszedł sms powiadamiający o
    > "udanym logowaniu do bankowości internetowej". Nie ma tam nic, żadnych
    > produktów, ale figurują tam dalej moje dane osobowe.
    > Chyba musze się do nich pofatygować i skończyć definitywnie z tym
    > "bankiem".
    >

    Ja zamknąłem w grudniu 2010. Co ciekawe, wprawdzie nie mogę się
    zalogować (komunikat, że konto nieprawidłowe lub zablokowane), ale SMS
    o nieudanym logowaniu przychodzi.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1