eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu › Re: [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
  • Data: 2012-10-28 14:51:36
    Temat: Re: [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
    Od: W <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hakuna Matata wystukał, co następuje:

    > Mam podobnie. Umowy rachunków bankowych w Alior Bank i Bank Pocztowy
    > wypowiedziane przed miesiącem, możliwość logowania pozostała.

    mBank ma w sumie też podobnie, tylko tam *po zalogowaniu* wyświetla się, że
    dany kanał jest nieaktywny, co mnie na początku trochę w konsternację
    wprawiło... ale podobno 'tak ma być'...

    EDIT:
    sprawdziłem, w mBanku (konto zamknięte chyba rok temu :D):
    "Kanał jest już dezaktywowany." czy tam "Služba je již zablokována." ;)