eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu › Re: [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
  • Data: 2012-10-27 19:50:11
    Temat: Re: [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
    Od: MarcinF <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-27 18:20, [sas] pisze:

    > Czy ktoś z Was z powodzeniem wypowiedział umowę z GO, a mimo to w
    > dalszym ciągu może zalogować się do ichniejszego systemu? Bo nie wiem,
    > czy się martwić, czy też tak powinno być :)

    W wielu bankach zamknięcie rachunków nie powoduje zablokowania
    możliwości logowania do interfejsu transakcyjnego.
    Zdecydowanie nie powinno tak być choćby ze względu na
    udostępnianie tam danych osobowych, a czasami nawet możliwości
    wnioskowania o usługi. Skoro banki to olewają to najprościej
    chyba zablokować kanał błędnymi logowaniami.