eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu › Re: [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
  • Data: 2012-10-28 12:56:29
    Temat: Re: [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
    Od: wiatrak <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W GO nie, ale zamykałem w Getinie naziemnym i było podobnie. Przez jakiś
    > czas po zamknięciu mogłem się zalogować na konto, oczywiście bez
    > możliwości zrobienia czegokolwiek. Potem login stał sie nieaktywny
    > zupełnie. Trwało to kilka miesięcy, nie wiem dokładnie ile, bo
    > przestałem sprawdzać po kilku tygodniach i sprawdziłem dopiero po
    > dluższym czasie.

    Konto w Getinie naziemnym zlikwidowałem w marcu 2010. Czyli dwa i pół
    roku temu. Postanowiłem dzisiaj sprawdzić jak to jest u mnie.
    Zalogowałem się bez problemu i nawet przyszedł sms powiadamiający o
    "udanym logowaniu do bankowości internetowej". Nie ma tam nic, żadnych
    produktów, ale figurują tam dalej moje dane osobowe.
    Chyba musze się do nich pofatygować i skończyć definitywnie z tym
    "bankiem".