    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Getin Open Lokaty
    Date: Thu, 3 Feb 2011 18:44:56 +0100

    "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> wrote in message
    news:c8c5c669-b034-41d1-a115-032805285f0d@f21g2000vb
    g.googlegroups.com...
    On 3 Lut, 18:30, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:

    > raczej nie liczylbym na podwyzki, Noble obnizylo, jak i wczesniej
    > placowkowy
    > Getin. Dluzsze terminy pozostana bez zmian lub nawet wzrosna. Co do
    > wiekszych obnizek to jestem sceptyczny, bo Ideabank oferuje +0.2% wiecej
    > od
    > 'blizniakow' i utrzymywanie wiekszej roznicy powodowaloby powolny exodus
    > lokat OF/GO do Ideabanku (klienci OF/GO sa internetowi i zaden problem
    > zaczac zakladac lokaty na innej stronie).

    No i Meritum coś szykuje na 8 lutego:

    http://www.meritumbank.pl/bank/aktualnosci/?r,main,b
    Url=n&r,main,newsId=43133
    Moze nie dotyczyc to lokat, bo praktycznie maja konta oszcz. dzienne oraz
    lokaty z dziennym nal. Do wprowadzenia nowej lokaty nie potrzebuja raczej
    wiekszych zmian, tak jak ostatnio 3-m wprowadzali w srodku tygodnia.
    Co sie tyczy GO/OF to mozna lokowac na 3-m po obecnej stawce, bo podwyzka
    lub obnizka bedzie max +/- 0.2%, takze jak sie ma do ulokowania nawet
    kilkanascie tysiecy to zysk lub strata nie bedzie wielka przez 3 miesiace. Z
    dluzszymi terminami bym sie wstrzymal.