  • Data: 2019-07-27 12:16:02
    Temat: Re: GetOut Bank - paranoja i brak bezpieczeństwa
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dawid Rutkowski napisał(a) :

    > No ale osochozi? Ostatnie to ostatnie, a nie przedostatnie.
    > "Kiedy używam słowa" rzekł Humpty-Dumpty z przekąsem "znaczy ono dokładnie to, co
    chcę, by znaczyło - ani więcej ani mniej".
    > "Pozostaje pytanie" powiedziała Alicja "czy możesz zmusić słowa by znaczyły to, co
    chcesz?"

    Noooo... niby racja. Ale po jaki ch... mi informacja o logowaniu
    którego uczestnikiem jestem właśnie teraz. I to świadomie. Przecież
    wiem, że jestem zalogowany :-D

    > Ale ja zapytam, jak często/rzadko logujesz się do banku że ta informacja ma
    jakiekolwiek znaczenie? Prowadzisz kalendarzyk? Ktoś na to patrzy w ogóle?

    W przypadku nieautoryzowanego przeze mnie logowania taka informacja
    może być przydatna. BTW jest też godzina z sekundami.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65