  • Data: 2007-09-09 16:45:08
    Temat: Re: Fraud w anglii. Prosze o pomoc
    Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jego, za debet na koncie.

    w takim razie jak sie przed tym uchronic ?

    oczywiscie nie chodzi mi o to,
    ze nigdy nie placic komus kto ma mi zaplacic,
    bo to oczywiste - i fakt - na tym polu SW dal ciala :(.

    zalozmy, ze chce sprzedac cos na ebay'u;
    jesli ktos zrobi mi przelew i zobacze kase na koncie,
    to moge stwierdzic, ze kasa na koncie jest juz moja ?

    a jak ktos zaplaci czekiem (przysle czek), to ile dni czekac,
    nim wysle paczke ?
    czy w ogole nie ufac czekom ?