  • Data: 2004-02-06 11:52:58
    Temat: Re: Frajerzy z Internet Explorer
    Od: Bartlomiej Lidke <o...@c...cy.rot13.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    kuba <s...@k...onet.pl> wrote:
    [...]
    > Ok ze otwieraja ale co jest lepsze dla uzytkownika np.Mozilli
    > Wchodzac na strone logowania mBanku i strony podanej ZLEJ uzytkownik
    > dostaje ten sam komunikat.
    > Moze jest nieswiadomy gdzie wchodzi ,moim zdaniem lepiej zeby mu sie ta
    > strona nie otwierala.Rozwiazanie zle ale.......

    ja pije do patchowania microsoftu gdzie masz jako alternatywy
    bezpieczenstwo i funkcjonalnosc. jesli poprawka z jakichs wzgledow
    jest trudna do wykonania to taka lata jest alternatywa ale
    chcialbym jednak zobaczyc late ktora rozwiazuje problem a nie ukrywa

    > Avant Brovser strona ZLA: Za chwile zobaczysz strone z bezpiecznym
    > logowaniem.Nieswiadomy uzytkownik jest informowany ze wszystko jest OK
    > myslisz ze to dobry komunikat?

    zgodny w 100% z tym co sie dzieje. ze wzgledu na sposob wykorzystywania
    tego mozna jednak rozwazyc okienko ostrzegajace tak jak ma opera

    > Opera po wejsciu na ZLA strone zadaje juz pytanie zastanawiajace dla
    > uzytkownik.
    > PS Nie chce byc adwokatem MS ;) ale wmawianie wszystkim ze IE jest be a
    > cala reszta jest OK moze uspic czujnosc ;)

    najlepiej byloby gdyby laczac sie po ssl-u przegladarki do informacji
    ze laczysz sie transmisja szyfrowana podawaly chociaz adres tej strony
    jako ze malo kto zaglada 'do klodki'. oczywiscie IE rowniez mialoby
    problem z obcieciem tego tekstu i okienko rowniez by mylilo podobnie
    jak teraz pasek z adresem ;)