  • Data: 2009-01-26 09:17:49
    Temat: Re: Felieton
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy już wydała wyrok, czy to tylko pierwsze poważne ostrzeżenie? Trudno
    > powiedzieć, bo tajniacy nie przygotowali jeszcze tzw.
    > politycznej alternatywy. Chyba, że już przygotowali i wkrótce zostanie nam
    > objawiona?

    Dutkiewicz ze swoim "Ruchem obywatelskim"

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Rafa%C5%82_Dutkiewicz

    " [...]Wraz z Rafałem Matyją, Janem Rokitą i Kazimierzem Michałem
    Ujazdowskim współtworzył Ruch Obywatelski "Polska XXI", stając w 2008 na
    czele rady tej organizacji [...] ".

    oraz

    Otwarta Polska której sztandarową postacią ma być Marek Konrad

    " [...] Na razie żadne decyzje nie zapadły, bo "Otwarta Polska" bardziej
    wygląda na kanapę dla pokojowych piesków, chociaż udział dra Andrzeja
    Olechowskiego z "wywiadu gospodarczego" wskazuje, że wszystko się może
    zdarzyć. [...].

    Konferencja "Otwarta Polska": powstanie nowy ruch na centrolewicy
    http://tiny.pl/vfq

    Marek Kondrat twarzą nowego ruchu lewicowego
    http://tiny.pl/vfq1

    Są kolejną alternatywą polityczną razwiedki na .... wakujące ??? miejsce
    Donka, które chyba ze niedługo będzie się zwalniać ?.

    Dr.Endriu