    From: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Endriu, do diabła...
    Date: Sun, 25 Jan 2009 12:29:39 +0100

    > przerabia cię na szmaty?...i zaczynasz przeginac pałę, zaczynasz obrażac
    > ludzi... co to za teksty o "tępej kobiecie" do osoby która jest na tym
    > forum

    Powtarzam jeszce raz:

    GDY SĄD BRUKSELSKI STANOWI O PRAWIE NA TERENIE POLSKI to własnie oznacza
    UTRATĘ SUWERENNOŚCI.

    na takie słowa

    > Andrzejku Drogi :) Pitolisz wprost niemiłosiernie ..
    > suwerenność to jedno, czyli należało do junii wejść,

    na takie słowa odpowiedź moja riposta mogła być tylko jedna, i taka była

    > prawie od zawsze... myślisz gnojku że internet jest anonimowy i wszystko
    > ci
    > wolno?... jak mnie wkurzysz to ci udowodnię, że jednak nie wszystko wolno,
    > nawet w internecie... mnie też UE trochę śmieszy, i wiem że nie przetrwa
    > większej fali kryzysu, po prostu stanie się fikcją, wydmuszką... ale to
    > nie
    > zmienia faktu, że dzięki wejściu do UE zrobiliśmy jak kraj ogromnego skoku
    > cywilizacyjnego... jeżeli jesteś takim wielkim krytykantem, to ustosunkuj
> [...]

    Sukces zawdzięczmy sami sobie, a ten 1 mld zł miesięcznie w ciągu
    piędziesięciu paru miesięcy nie stanowi żadnej różnicy.
    (Zyta w ciągu jednego roku potrafiła zwiększyć dochody z 200 na 250 mld....)

    > twój idol z Torunia, wielki przeciwnik UE gdy przyszło co do czego to
    > pierwszy
    > wyciągnął raczkę po dotacje... jakże to tak... podwójna moralnośc?... czy
    > może
    > pecunia non olet...

    Jeżeli toruń składa się co miesiąc na Unię, to dlaczego zakazać Toruniowi
    odbierania tego co do wspólnej skarbonki włożył .? Zakazywanie odbierania
    Toruniowi co mu się należy TO DOPIERO JEST SZWINDEL, i o tym nie raczyłeś
    powiedzieć.....

    > fakt drugi, największy przynajmniej według mnie z Polaków, JP II był
    > gorącym
    > orędownikiem wejścia Polski do Unii...

    Tu chyba trochę przesadziłeś.....

    Dr.Endriu