  • Data: 2009-05-02 23:15:32
    Temat: Re: Endriu - co z tym programem UPR?
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Bojko" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1cvjv4lgook1t0qebshvdq08nej3uhllnd@4ax.com...

    > Niesioł prezydenta Polski wyzywa nie od dziś i nie od wczoraj. Czy
    > bardzo cierpiałeś, jak o Kwachu z Kaliszem mówił "dwa pornogrubasy"?

    Wtedy mial racje a przegina teraz! kiedy ktos mowil o prezydencie Walesie ze
    jest glupi czy cos podobnego to tez mial racje, teraz dopiero nie wolno!
    O kartoflach wolno mowic tylko dobrze! W usach mowili glosno o Bushu ze jest
    debil i terrorysta, a ciekawe co by bylo gdyby ktos u nas zrobil jakas taka
    demonstracje i gdyby jakichs podobnych slow/ transparentow uzyly nasze znane
    osobistosci z zycia publicznego bo takie oczywiste oczywistosci jak
    pijanstwo to tajemnica poliszynela i nie zadna obraza. Zreszta i tak szok,
    ze sie swieta krowa cos nie obraza ostatnio hehe

    pzdr szczegolnie hipokrytow=pisooszolomow,
    dkzzzzzzzzzzzzz.