  • Data: 2015-07-17 15:04:25
    Temat: Re: Dziś Grecja, jutro Polska
    Od: "MarekZ" <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysiek" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > co jak rozumiem oznacza, ze kazdy dostaje nowy rachunek w banku nowe karty
    > do tego rachunku etc.

    Rachunek może być ten sam. Jego saldo w euro może być równolegle
    prezentowane w drachmach.

    > a co z rachunkami kart kredytowych?
    > bylaby opcja poprosic w banku o przepiecie ich na nowa walute czy dzialoby
    > sie to domyslnie od jakiejs daty?
    > czy tez tez tylko opcja nowej karty/powiazanego rachunku?

    Nie widzę różnic, ja mam rachunki kart prowadzone w EUR i USD. nie ma
    kłopotu z wpłaceniem na nie PLN gdybym chciał.

    Domyślne przepięcie to jakoś nie bardzo mi się podoba. Na życzenie to jak
    najbardziej (powiązane ze zmiana umowy chyba).

    My sobie tu dywagujemy, ale nie bardzo są wzorce historyczne do jakich można
    się odwoływać. Bodajże Iran zmieniał walutę na szybko z konieczności kiedyś?
    A i tak trwało to tygodniami.