  • Data: 2003-11-30 00:36:24
    Temat: Re: Dopisywanie odsetek w mBanku
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Linię kredytową posiadasz? Którego dnia miesiąca uruchomioną?:-)

    fakt posiadam, ale nigdy z niej nie skorzystalem, a ponadto to byly odsetki
    na plus a nie na minus
    no chyba nie wyplacaja premii za nieuzywanie --)

    rozumiem z twojej wypowiedzi, ze odsetki ujemne dopisuja z kredytu w dniu
    jego przyznania ?

    hmm, no dobra - ale dlaczego dodatnie ? jedyna mozliwosc na moja logike z
    powyzszego, ze uznali jakis przelew za kredyt (dlaczego ???) i zabrali
    odsetki z konca miesiaca a teraz ten blad prostuja ? w terminie rozliczenia
    kredytu ? hmm, tak czy siak - conajmniej dziwna logika i trudno mi to pojac