  • 51. Data: 2003-12-06 22:37:56
    Temat: Re: Doładowanie POP-a przez Euronet
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bqtl5v$6tr$1@topaz.icpnet.pl...

    > opcja 2

    Ale to już nie napisał jak mniemam P. Konrad ? Czyżby pewna pani, której
    imię zaczyna się na B ? :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 52. Data: 2003-12-06 22:39:52
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Robert napisał:

    > opcja 2

    No to faktycznie sie staraja :-D

    Bartol

  • 53. Data: 2003-12-06 22:40:21
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bqtlo2$roi$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>:
    > Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:bqtl5v$6tr$1@topaz.icpnet.pl...

    > Ale to już nie napisał jak mniemam P. Konrad ? Czyżby pewna pani,
    > której imię zaczyna się na B ? :-)

    Nie, ten sam autor. Juz sie nie czepiajcie czlowieka :)

    --
    Robert

  • 54. Data: 2003-12-06 22:47:38
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Robert napisał:

    > Nie, ten sam autor. Juz sie nie czepiajcie czlowieka :)

    Proponuje zrobic mu anulacje. :-P

    Bartol

  • 55. Data: 2003-12-06 23:08:55
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    > Nie, ten sam autor. Juz sie nie czepiajcie czlowieka :)

    Po prostu się zdziwiłem, bo jest to jeden z bardziej kompetentnych i
    fachowych pracowników sekcji Profit, jeśli chodzi o obsługę mailową. I
    liczyłem, że to jednak nie on, a Pani B., która błędów zawsze robiła
    troszkę. ;-)

    Ale każdy może się pomylić. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 56. Data: 2003-12-07 08:04:26
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bqtni2$7rq$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>:

    > Ale każdy może się pomylić. :-)
    Wlasnie.
    (Jak powiedzial jeż schodzac z drucianej szczotki. :))

    --
    Robert

  • 57. Data: 2003-12-17 19:45:15
    Od: Krystek <k...@e...pl_>

    Wojciech Nawara napisał:
    > To jest temat - rzeka, w dodatku nie na tę grupę. Postanowiłem kiedyś to
    > wszystko powyjaśniać, ale jakoś mi na razie nie wychodzi...

    Polecam wątek na pl.news.mordplik -

    K.