  • 1. Data: 2003-12-04 20:15:51
    Temat: fuzja ING i BZ WBK
    Od: "ktos" <a...@p...onet.pl>

    Ktos tu ostatnio mowil o fuzji tych bankow. Nie bedzie fuzji tylko przejecie
    przez BZ WBK ING Banku Slaskiego. Grupa ING wydoiła juz ze Slaskiego ile
    mogla i teraz dyskretnie umyka i skupia sie na rynkach belgijskim i
    holenderskim. Z tego co wiem podobno ma sobie znalesc nowa dojna krowe i
    wejsc powaznie na rynki krajow bałkańskich. Oczywiscie zarzady obu bankow
    wszystko dementuja ale juz widac ze do przejecia dojdzie (identyczna
    aplikacji ICBS, w ING wprowadzaja gleboka reforme struktur na podobienstwo
    BZ WBK, wstrzymano inwestycje w nowe placowki). Jeden z czlonkow zarzadu BZ
    WBK jak uslyszal, ze dojdzie do przejecia skomentowal to:
    - zobaczymy jeszcze kto kogo (przejmie).

    Termin (pewny na 90%) - 1 lipiec 2004

  • 2. Data: 2003-12-04 20:26:51
    Temat: Re: fuzja ING i BZ WBK
    Od: "Tomasz" <w...@g...pl>

    > Oczywiscie zarzady obu bankow
    > wszystko dementuja ale juz widac ze do przejecia dojdzie (identyczna
    > aplikacji ICBS,
    Wybór platform informatycznych miał miejsce kilka lat temu w obu Bankach
    raczej niezależnie. Nikt wtedy na pewno nie myślał o fuzji. ICBS ma też BIG
    Bank i Millenium ....
    > w ING wprowadzaja gleboka reforme struktur na podobienstwo
    > BZ WBK,
    Większość Banków obecnie odchudza swoje struktury .... taki moment w
    gospodarce gdy trzeba obcinać koszty.

    > Jeden z czlonkow zarzadu BZ
    > WBK jak uslyszal, ze dojdzie do przejecia skomentowal to:
    > - zobaczymy jeszcze kto kogo (przejmie).
    Rozumiem że miał na mysli przejęcie BZWBK przez ING ?

    > Termin (pewny na 90%) - 1 lipiec 2004
    To co oni mają zamiar tak długo ustalać ?

    Tomasz

  • 3. Data: 2003-12-04 20:36:18
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    Tomasz wrote:

    > Wybór platform informatycznych miał miejsce kilka lat temu w obu Bankach
    > raczej niezależnie. Nikt wtedy na pewno nie myślał o fuzji. ICBS ma też BIG
    > Bank i Millenium ....

    Bo to jest generalnie dość popularny system bankowy. Nie tylko w Polsce.

  • 4. Data: 2003-12-05 08:50:57
    Od: w...@o...pl

    > Ktos tu ostatnio mowil o fuzji tych bankow. Nie bedzie fuzji tylko przejecie

    A mozna wiedziec na ile wiarygodne sa te informacje??