  • Data: 2021-03-15 11:40:25
    Temat: Re: Dokąd przenieść kartę kredytową?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-03-15 o 11:01, Piotr Gałka pisze:

    > Ale ten wniosek dotyczy tylko kwot reklamowanych. Dla wszystkich innych
    > (w moim przypadku akurat 100%) to nie mając żadnej z tych kart i tak
    > uważałem, że płacę pieniędzmi banku (pożyczanymi mi za 0%) w czasie gdy
    > moje były wtedy na jakichś kontach z procentami większymi od 0.
    > Dziś gdy % w zasadzie 0 to można uznać, że płacenie KK i KD to prawie to
    > samo ale tylko dopóki na płacenie KD nie trzeba wchodzić w debet w koncie.

    Dla mnie nigdy nie miało to znaczenia.
    Jeśli robi się stale jakiś obrót, to i tak kwotę na spłatę
    trzeba mieć gdzieś pod ręką (niezablokowaną).
    Dla mnie jedyną przewagą KK była możliwość
    dokonania rezerwacji pewnych usług, które na
    płaskich nie działały, ale teraz pewnie spokojnie
    nawet w bookingu można podpiąć debetówkę.