  • Data: 2021-03-17 14:02:22
    Temat: Re: Dokąd przenieść kartę kredytową?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > Hmm, mógłbyś wytłumaczyć troszkę obszerniej (być może ponownie, ale nie łapię tego,
    a coś w tym może być)?

    Przy w miare stałym miesięcznym obrocie, masz po prostu w miarę stałe
    zadłużenie.
    Co oznacza, ze wszystko sie sprowadza do tego, że masz na koncie "stałą
    kwotę" wiecej (przy płaceniu kk) lub mniej (przy płaceniu
    debetowką). Przy 10 % rocznie [1] może to ma znaczenie. Przy obecnych
    stopach - IMO nie bardzo.

    Ja swego czasu KK miałem sporo, teraz - płacę debetówką.

    KJ

    [1] - to nie muszą być procenty od depozytów, to może byc też
    oszczędność na odsetkach w linii kredytowej.