  • Data: 2021-03-17 14:08:22
    Temat: Re: Dokąd przenieść kartę kredytową?
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.03.2021 o 13:44, Dawid Rutkowski pisze:

    > Wszystko rozbija się o to, jaki limit na karcie kto może dostać.
    > Wbrew pozorom wcale nie jest łatwo nawet o 10k (chyba że w citku), a
    > na oświadczenie jest do 4k - i to jest zapewne średnia. A 4k jako
    > 1,5-miesięczne stałe wydatki kartą to nawet na niewielką rodzinę 2+1
    > wcale nie jest dużo - i już cały limit wkręcony w GP, więc nawet 2
    > czy 3k nie zapłacisz.

    Na początku citek mi dał bardzo mało (znacznie mniej, niż obiecywał
    agent, który widział mój kwit z zarobkami).

    Ale potem, to już się napraszali, żeby zwiększać. Ostatnio do
    absurdalnie wysokiego poziomu, i żebym tylko zaklikał, że potwierdzam,
    że za zarabiam >X zł (absurdalnie dużo) i wydaję na utrzymanie <Y zł
    (absurdalnie mało). Co więcej, jak wybrałem zwiększenie limitu o 100 zł
    to kwoty do zaklikania były te same... Dopiero przez telefon poszło lepiej.

    MJ