  • Data: 2021-03-15 11:01:43
    Temat: Re: Dokąd przenieść kartę kredytową?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-03-13 o 20:44, cef pisze:

    > W Polsce -tak z 10 lat temu (pisałem to już kiedyś tutaj o tym) były
    > tylko dwie
    > karty kredytowe czy dwa banki dające rzeczywiście atrybut płacenia
    > pieniędzmi banku.
    > (Pekao SA i Citi) Czyli w przypadku reklamacji kwota sporna nie
    > obciążała rachunku karty.
    > A w większości kredytówek było, że najpierw spłacasz a potem ewentualnie
    > Ci oddadzą
    > czyli praktycznie tak jak w debetówce płacisz swoimi.

    Ale ten wniosek dotyczy tylko kwot reklamowanych. Dla wszystkich innych
    (w moim przypadku akurat 100%) to nie mając żadnej z tych kart i tak
    uważałem, że płacę pieniędzmi banku (pożyczanymi mi za 0%) w czasie gdy
    moje były wtedy na jakichś kontach z procentami większymi od 0.

    Dziś gdy % w zasadzie 0 to można uznać, że płacenie KK i KD to prawie to
    samo ale tylko dopóki na płacenie KD nie trzeba wchodzić w debet w koncie.
    P.G.