  • Data: 2021-03-17 14:41:26
    Temat: Re: Dokąd przenieść kartę kredytową?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:7ad4486d-41d8-4546-b04d-06854870f852n@g
    ooglegroups.com...
    wtorek, 16 marca 2021 o 16:46:50 UTC+1 cef napisał(a):

    >To też właśnie to podnosiłem - zakładając oczywiście, że wydaje się
    >tylko pieniądze, które już się ma - że obecnie nie ma większego sensu
    >"trzymać na debetówce tylko 500zł", bo nie ma różnicy, czy np. 10k
    >trzymasz na ROR czy na KO, % i tu i tu zerowy.

    A jak wyczyszcza ?

    >I tak samo - bać się trzymać 10k "na debetówce", bo "mi konto
    >wyczyszczą przez kartę" - a nie bać się trzymać 10k kredytu na
    >kredytowej?
    >No chyba że bank od razu zwraca sumę fraudu (hmmm, może teraz nawet
    >ma prawny obowiązek?).

    A bank od KK inny czy ten sam ?
    Bo tu jest roznica - jak wyczyszcza konto, to wyczyscza.
    A jak obciaza KK, to bank zaledwie moze prosic o splate :-)

    Sa wersje, gdzie KK sama sie splaca ... ale nie jak w inny banku, albo
    trzeba szybko srodki przelac do jeszcze innego :-)

    >A po co komu debetówki, którymi trzeba wyrabiać limity większe niż
    >wymaganie 1 pyk/mc?

    Jak sam pisales .. obecnie to znikoma wada, z punktu widzenia odsetek.
    Tylko szukanie tej historii zakupow :-)

    >Wszystko rozbija się o to, jaki limit na karcie kto może dostać.
    >Wbrew pozorom wcale nie jest łatwo nawet o 10k (chyba że w citku),

    IMO - bardzo latwo.

    A dlugo potem .. zeby dostac kredyt hipoteczny na 300k, trzeba obnizyc
    limit KK o 4k ...pop* ich, czy nie pop*, czy pop* KNF ? :-)

    >A 4k jako 1,5-miesięczne stałe wydatki kartą to nawet na niewielką
    >rodzinę 2+1 wcale nie jest dużo - i już cały limit wkręcony w GP,
    >więc nawet 2 czy 3k nie zapłacisz.

    Dokladnie. Ale stare zadluzenie mozna splacic wczesniej i te 2-3k
    bedzie dostepne.

    >Ja najwięcej płaciłem jednorazowo coś koło 6k za wczasy (o ja cię
    >kręce, tyle pieniędzy - bo to była tylko ta większa rata - a co ja
    >wtedy przeżyłem, z 5 lat życia mi to chyba zabrało).
    >A inna ciekawostka to było jakieś 3k za meble i pani prawie mnie
    >zastrzeliła stwierdzeniem, że "tyle to nie przejdzie zbliżeniowo" -
    >śpieszyłem się i była kolejka, więc nie chciałem robić jej challengu
    >(to 6k ZTCP pikaczem poszło z naklejki)

    Moze ma doswiadczenie, ale znow co za challenge - pyk, pik i widac
    efekt :-)

    J.