  • Data: 2016-06-09 15:13:04
    Temat: Re: Dobre wieści z ZUS
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 57594332$0$678$6...@n...neostrada.pl

    > I dobrze, ze nie uwzglednia - nikt tu pieniedzy nie gromadzi - to przeciez taka
    umowa spoleczna - ty fundujesz emeryture rodzicom,
    > dzieci ufunduja tobie.
    > Dzieki temu mozna sie uwolnic od inflacji i skupic na % srednich krajowych.

    TK orzekł -- nawet w OFE pieniądze nie należą do ludzi, lecz do państwa.

    > Ze decyzje ustawowe to jedno, ale ta rewaloryzacja do zastepuje "oprocentowanie" i
    inflacje.

    Tylko inflację. Sporadycznie są podejmowane próby jednorazowych
    dopłat na które zezwala (lub nie zezwala) ARzepliński jako TK.

    > czyli zostaje nam, ze ktos przez 40-45 lat wplaca po 474zl, a potem przez ~15-20
    lat wyplaca ... i wychodzi 948-1422 zl.
    > No i jakos tak to chyba wyglada ...

    Ten ktoś Wpłaca do państwa, które inwestuje w drogi i mosty [czyli
    w łapówki urzędników odpowiedzialnych za budowę dróg i mostów] dzięki
    czemu ów ktoś może po latach wypłacać tyle, że jako polski emeryt może
    zwiedzać niemal cały świat z biurem turystycznym o wdzięcznej nazwie
    Street View.

    http://www.google.pl/intl/pl/maps/streetview/

    Może też korzystać z dóbr kultury za sprawą pśrednika zwanego Jutuba. :)

    A wszystko to za sprawą Virgin Mobile i im podobnych, gdyż Solorz-Żak
    forsę wziął, ale internetu biedakom nie dał. :)

    -=-

    Można długo i namiętnie tłuc Niemców, ale jeśli polskie państwo gniecie
    Polaka, a Niemiec (za sprawą Virgin Mobile czy Lidla) Polaka utrzymuje
    przy życiu -- polskie państwo padnie na pewno! Nie pomoże MMKolonko
    z jego krucjatą antyniemicką:

    http://www.solidarni2010.pl/32596-niemiecki-kapital-
    w-polskich-mediach---petycja-mariusza-max-kolonko.ht
    ml

    nie pomogą ustawy antygaleriowe, misyjna TV, strach przed Rosją i Putinem...

    -=-

    Oficjalnie prawnik powie, że złe zarządzanie państwem burzy ufność obywatela
    wobec tegoż państwa, ale w rzeczywistości sąd odrzuci WSZYSTKIE DOWODY sądowe
    (dokumenty z pieczęciami polskich lekarzy, nagrania audio i video itp.) świadczące
    na korzyść odwołującego się i odrzuci podstawy logiki, aby wydać absurdalny wyrok.

    Moja ewentualna renta to około 10 kpln -- miesięczna pensja ARzeplińskiego to około
    25 kpln.

    Ale sędzia straszy na ulicznych wiecach wojną domową i przemocą, zaś mnie -- zabija.
    :)

    Zabija, gdyż ja deklaruję drogę inną niż polscy sędziowie -- pozbawioną zastraszania:
    wojną, zbrodnią, mordowaniem itd. :) Zabija, gdyż taka jest kultura polskich
    (oczywiście
    są wyjątki) sędziów, taki jest poziom świadomości tychże polskich sędziów, taki jest
    ,,współczynnik'' człowieczeństwa polskich sędziów.

    -=-

    Sędziów tak zwany naród nie wybiera i nie wybrał.
    Najpierw Stalin wymordował prawdziwych sędziów, następnie
    ów Stalin mianował swoich ludzi na te stanowiska, później
    ci mianowani przez Stalina decydowali o tym, kto będzie
    w Polsce sądził.

    Ale naród wybrał parlamentarzystów, a wcześniej (kosztem rozlewu krwi) obalił ustrój
    bolszewicki w Polsce. Obecnie ten naród wybrał PiS -- które_i_która zezwala sędziom
    na parodiowanie procesów sądowych.