eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDlaczego progresja podatkowa jest uznawana niejako za normę? › Re: Dlaczego progresja podatkowa jest uznawana niejako za normę?
    From: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dlaczego progresja podatkowa jest uznawana niejako za normę?
    Date: Mon, 24 May 2021 06:03:39 +0200

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> writes:

    > Teoria? A to nie jest oczywiste?

    Poza tym dlaczego miałoby to być oczywiste?
    Pisząc "zaczęło się przebijać" miałem na myśli to, że zaczęły się
    pojawiać badania uwzglęniające różnej maści korelacje statystyczne na
    ten temat. Że nie jest to wynik "ktoś sobie siadł, popatrzył w sufit i
    napisał"
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/