    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 20 Jan 2022 06:48:11 -0800 (PST)
    Subject: Re: Diners Club nie dla nowych
    From: Mac Ka <m...@i...pl>

    czwartek, 20 stycznia 2022 o 10:21:06 UTC+1 Kamil Jońca napisał(a):

    > Żaden. Karta jak każda inna. :)

    No zależy do czego używasz. Jeśli tylko płatności za zakupy spożywcze to faktycznie
    ich nie ma, są chyba nawet minusy, bo nie wszędzie karta jest akceptowana.
    Jeśli natomiast mimo pandemii zdarza się ruszać w świat z Warszawy to już pierwszy
    lekki plus widać na kontroli bezpieczeństwa, bo można skorzystać z Fast Track w cenie
    karty, faktem jest, że ruch na lotniskach teraz mniejszy, więc dużo czasu się nie
    zaoszczędzi, ale jednak trochę można. Po przejściu na drugą stronę można skorzystać
    z darmowych drinków, kanapek itp ;). Dodatkowo do karty jest dodawane ubezpieczenie
    podróżne.
    Lata temu jak pierwszy raz występowałem o kartę dawali też taki breloczek do kluczy z
    numerem seryjnym i informacją, że znalazca otrzyma nagrodę za zwrot. Hehe... kiedyś
    klucze zgubiłem i dacie wiarę, że do mnie wróciły? Ostatnim razem jak występowałem o
    kartę DC już było bez breloczka.
    Tak więc karta troche się odróżnia od tych najpopularniejszych i ma krótszy numer ;)

    MK