  • Data: 2022-01-21 10:19:40
    Temat: Re: Diners Club nie dla nowych
    Od: Mac Ka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 21 stycznia 2022 o 09:47:49 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Jak zgubisz to Cię nie okradną, bo nigdzie nie akceptują ;-))
    >

    > -----

    Eeeee... od lat chyba działa we wszystkich bankomatach obsługujących Mastercard, a o
    sklepach znalazłem cos takiego:

    Akceptacja karty kredytowej Diners Club
    W Polsce karta jest akceptowana w 75% punktów handlowo-usługowych. A jak to wygląda w
    praktyce? Nie jest na pewno ani bardzo dobrze, ani bardzo źle. Kartą nie zapłacimy w
    praktycznie żadnym sklepie internetowym. Jeżeli chodzi o punkty handlowo-usługowe, w
    moim przypadku w około 20% płatności otrzymywałem odmowę ze strony terminalu
    płatniczego. Dodatkowo występują sporadyczne problemy z płatnościami zbliżeniowymi
    (Pay-pass). Jako karta dodatkowa Diners Club spełni swoje zadanie.

    Update 01.2022 ponownie testowaliśmy akceptowalność karty, w przypadku punktów
    stacjonarnych akceptowalność jest na poziomie 85-90%. Kartą zapłacimy m.in w
    Biedronce, Lidlu, Auchan, Mc Donalds, na Stacjach Paliw (Orlen itp.), sklepach
    osiedlowych, restauracjach itp. Karta jest akceptowalna przez następujące systemy:
    Elavon Financial Services, eService Sp. z o.o., First Data Polska SA, SIX Payment
    Services, Polskie ePłatności SA, Pekao SA, Kapsch. Odmowy były praktycznie
    rzadkością. Jedynie miałem problem w przypadku płatności online
    https://finhack.pl/opinie-karta-kredytowa-diners-clu
    b/

    Tak naprawdę, to nie ma co roztrząsać, bo jeśli jej nie masz to nikłe szanse na
    otrzymanie.

    MK