  • Data: 2019-02-02 22:02:28
    Temat: Re: DEBET a karta debetowa
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I wychodzi na to że w na jednym koncie/banku trzeba by mieć 3 karty
    to zależy. jak jesteś amatorem promocji - to tak, bo wiele banków daje
    pieniądze (200zł) za założenie konta i transakcje kartą
    > - debetową jak każdy biały człowiek (grubo) ;-) żeby wydawać swoje
    > pieniądze z konta.
    > - kredytową bo nie wszystkie sklepy
    nie. większość sklepów akceptuje przelew. płatność kartą, pociąga za
    sobą jakieś tam opłaty dla visy/mastercarda. przelew w praktyce nie.
    ostatnio popularyzuje się blik - więc jeśli masz smartfona i nie jesteś
    upartym osłem - zaczniesz korzystać.

    > - I teraz najśmieszniejsze - przydałaby się karta przedpłacona do
    > transakcji w necie bo mimo że niby w kredytowej można _wycofać_ zakup
    > ale przy niedoskonałości technologi bankowej i panoszących się wirusach
    > mogą skutkować wyczyszczeniem konta.
    W praktyce nie. Powiedz mi widziałeś kiedyś czyjąś kartę debetową/
    kredytową? na 100% tak. a miała zaklejony numer konta albo cvv? Nie
    miała? no to jeśli kasjer, a właściwie kamera w sklepie widziała obydwa
    numery, to już mogą wyczyścic konto. warto się więc bać? Większośc
    kradzieży pieniędzy z konta, opiera się o naiwnośc ludzką, kradzież
    dowodu, karty sim (wydania nowej karty sim). nie słyszałem o tym, zeby
    ktoś stracił pieniądze podając numer karty i cvv przez internet. tym
    bardziej po cholere ja masz blika

    Jak potrzebujesz, idź do paribasa, millenium, gdzie tam dają najwięcej
    Bonusu i załóż konto z debetówką. W wielu miejscach zapłacisz blikiem
    bez karty. jak masz nfc w telefonie to już zupełnie plastikowej karty
    nie ruszysz

    ToMasz