  • Data: 2019-02-03 18:23:36
    Temat: Re: DEBET a karta debetowa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 3 Feb 2019 09:33:32 +0100, z napisał(a):

    > Ładna pani sprawia trudności gdyż każe stawić się wszystkim
    > współwłaścielom konta aby przejść na nowe bez opłat i wtedy dać kartę
    > bez opłat. Łaskawie wtedy kierownik oddziału pozwoli na zmianę rodzaju
    > konta bez zmiany jego numeru. LITOŚCI
    > takie czasy takie banki...
    > Nie chcę, nie mam siły podawać kolejny raz numeru konta we wszystkich
    > poleceniach zapłaty i instytucjach...

    Tez masz problemy.
    To sobie otworz drugie konto bez oplat, a to pierwsze zostaw.

    Bedziesz tam trzymal jakis zapas na miesieczne czy tygodniowe wydatki
    i przelewal co pewien czas.

    > Dlatego brnę w Revolut a tej śmierdzącej bankowości dotykam z
    > obrzydzeniem ;-)
    > Zdarzyło mi się kilka już razy że chciałem kupić/zamówić usługę przez
    > net i zwykłym przelewem się nie dało tylko upierali się na nr karty
    > kredytowej

    W kraju czy za granica ?
    Biorac pod uwage jak ta banksterka traktowala przelewy zagraniczne,
    a w USA to i krajowe, to nie dziwne, ze woleli karte.

    P.S. Jako czlowiek przyzwyczajony do gotowki - przeczytaj ile kosztuje
    korzystanie z bankomatow. A jak cie namowia do kredytowki - ta nie
    sluzy do bankomatow. Tzn mozna, ale drogo.

    J.