  • Data: 2003-11-05 18:52:41
    Temat: Re: Czy to jest normalne??
    Od: "kovalek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał Witkowski" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:bobd35$ejr$1@news.onet.pl...

    > Kazal Ci sie ktos kiedys podpisywac na slipie dla Ciebie??

    Kazał :-)))

    Jakiś "przedwojenny" termianal co miał drukarke igłową... Slip był drukowany
    na paragonie samokopiującym (znaczy sie na wierzchu oryginał, a pod spodem
    kopia). Sprzedawca podaje mi te dwa kwitki, ja je rozwarstwiłem, żeby
    podpisać mu tylko oryginał. Sprzedawca stwierdził, że mam je złączyć z
    powrotem i dopiero sie podpisać... Nie chciało mi się kłucić z debilem, więc
    tak zrobiłem. Ale żadnego to znaczenia nie miało..

    Co do meritum sprawy, to nowsze terminale już drukują kopie dla klienta bez
    miejsca na podpis.

    Leszek Kowalski