eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy sklep tak może ;-) ? › Re: Czy sklep tak może ;-) ?
  • Data: 2002-05-28 14:28:28
    Temat: Re: Czy sklep tak może ;-) ?
    Od: Marcin F <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    "news.tpi.pl" wrote:
    >
    > Kupiłem w serwisie paygsm.pl POPkartę za 50 zł. Wysłałem do nich maila i się
    > pytam dlaczego nie dostałem kodu natychmiast ;-). Oni mówią, że mi go wyślą
    > następnego dnia. Poradzili, żeby skorzystać z serwisu Idei, i że wtedy nie
    > obciążą konta. (Wspomnieli, żeby im o tym dać znać). Ja nie skorzystałem ze
    > stron Idei. Czekam na kod, kod dostałem, kwotę miałem zablokowaną. Wszystko
    > fajnie. Ale... blokada któregoś pięknego dnia zniknęła i na rachunku 50 zł
    > pozostało nie ruszone. Po dwóch tygodniach na rachunku ni stąd ni z owąd
    > pojawia się blokada, a po dwóch dniach ściągają _należną_ im kwotę.
    > Czy sklep może tak zrobić? Dodam, że była to karta Inteligo. (Mam teraz 50
    > zł debet, bo konto było przygotowane do zamknięcia).
    >
    > PS: Wiem, że powiniennem zapłacić, ale chcę wiedzieć.

    tzn. ze zablokowali 50 zl na rachunku ktory byl pusty ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1